Marketing


MA-FRA ima posve kreativan način predstavljanja sebe i svojih usluge u inozemstvu. 

MA-FRA postavlja ista pitanja svaki dan: tko su naši klijenti, što žele i kako im možemo udovoljiti? 

KDO JSOU NAŠI KLIENTI, KTERÉ CHTĚJÍ, JAK SE MŮŽETE SETKAT MA-FRA konečného zákazníka byla vždy život krev podnikání. Prostřednictvím své požadavky, které naznačují, produkty a strategie. Máme různé typy klientů: osoby, na které Hobby linka je určena pro profesionály a mytí aut. 

To není snadný úkol pro společnost, která vyrábí čistící prostředky a technické výrobky pro automobily, motocykly, lodě, atd. číst potřebám privátních klientů, ale MA-FRA uspět. Díky opravdu ostrý marketingové strategie, MA-FRA je nyní široce uznávanou značkou v oblasti ze strany veřejnosti. 

MA-FRA ONE

Dnes, MA-FRA znamená inovace, iniciativy, viditelnou přítomnost na veletrzích otevřený pro veřejnost. Mezi významné iniciativy, které dosáhly MA-FRA značkou hlas mnoho, stojí za zmínku "MA-FRA ONE" auto, idea, koncept mimo pravidla ... mimo každého vzorku. Vytvořili jsme něco, co kombinuje snový rozměr, který láká každý z nás podle CAR - pokud jde o objekty touhy - v závislosti na jeho jednotlivých funkcí. "MA-FRA ONE" je nový a nádherný míst, "auto", se liší od mnohých, kdo ví, jak probudit sebe a použít pro vás hrát nikdy nebyl koncipován .... V tomto směru se vůz stal fáze, kdy se naše hvězdy pohybují, herci a herečky v atraktivní, vzrušující výkon ... Auto je místem, kde sny stane realitou. 

SEXY CAR & BIKE WASH

Jenže každá "etapa" na své hvězdy. To MA-FRA Starlite přijde, zářící "divadlo" , která je schopna vzbudit emoce. Naše Starlet není jedna se schovat do stínu. Wash, utírat, sušení, vše s nádechem neplechu, atraktivní destinace pro oči uživatelů, kteří budou šťastně odstraní čas že "skvrny". 

To je Sexy Car a Bike Wash Vítězné a vzrušující show, které není jen volbou pro veletrhy a Automobilový průmysl montáž, ale může být ubytování na čerpacích stanicích, na ulicích během pracovní doby času. Dvoustranné marketingový nástroj, který přitahuje konec-zákazníků, zatímco ve stejnou dobu, nabízí mycí přístroj dostatečně výkonný, aby bylo dosaženo velmi velké množství lidí, také na místní úrovni. 

"Guerrilla Marketing" strategií zpracovaných v některých velkých městech - dívky "školení" v MA-FRA barva a semaforu k čištění skel automobilů - jsou další příklady přímých a vysokou akcí, které vysílají italské noviny vztahujících se na naše značky a naše komunikační metody. 

Naši zákazníci chtějí kvalitu, jako obyčejné řidiče a odborníků na mytí auta, ale někdy vnímání kvality - pro koncového uživatele - mohou být rovněž přenášeny prostřednictvím razvikanosti značky a různé nástroje pro komunikaci. To je určitě bonus, že MA-FRA disponuje komunikaci s veřejností, notoricky obtížné podnik, v přátelské a motivující způsobem a poskytovat užitečné, a to zejména v různých buňkách, informativní komunikace především. 

ZDRAVOTNÍCH STŘEDISCÍCH

S MA-FRA, myčka automobilů se stala místem, kde byl vůz považovat za hodnou nejlepší "Zdraví a krása". Tímto způsobem, MA-FRA i nadále půjčovat koncepty a nápady z čištění lidské krásy, a aplikuje je do auta. 

Zpráva je o to jasnější dnes s novým plakát design, který je revoluční co se týče grafiky a obsahu. Auto sloučení s tělem dívky a počet rukou masáží těla krásných aut stejným způsobem, jako byste tělo masáž. Nový plakát design nejen způsobuje reakci. 

Jeho křišťálově jasný-zprávy přesně vysvětlí, jaké služby jsou k dispozici, jak dlouho to trvá a cenu každé možnosti.